Ordning och reda skall det ju faktiskt va!

Jepp nu var vi klara med all städning här hemma.
Eller det är bara disken kvar men den håller älsklingen på med just i denna stund då jag skriver detta =)
Duktig han är tihi!

Klädkammaren är oxå fördig nu och det känns underbart, för nu vet vi iaf vad vi har därinne och så kan man gå in där haha!
Men jag är bra trött nu fast det får man väl lov o va?
Jag har ju trots allt varit duktig.
Alla Lillens saker är på plats nu och allt är bäddat och i ordning.
Känns grymt skönt att ha allt klart, för man vet ju aldrig när Lillen får för sig att titta ut =P
Fast h*n får vänta tills nästa vecka iaf så man hinner köpa blöjor o allt det där hehe!

Ikväll så skall jag göra fläskpannkaka till kvällsmat!
Gud vad hungrig jag blir bara tanken på det.
Det är ju så grymt gott!
Jag älskar verkligen pannkakor =)
Annars är det inget som händer ikväll.
Blir väl lugna puckar här hemma antar jag.

Tycker synd om Svea som skulle operera bort halsmandlarna idag, men läkaren var sjuk så operationen blev inställd =(
Det är så synd, för Svea blir väldigt lätt sjuk och man vill för hennes skull att hon skall få bort det som gör att hon blir sjuk.
Så nu får hon invänta en ny tid, stackaren =(

Jaja, jag kanske skall hålla älsklingen lite sällskap ute i köket medans han diskar.
Han brukar ju göra det när jag diskar så det skall ju va rättvist =)

Återkommer!
See ya!

PoK

Kommentarer
Postat av: Josefine

fläskpannkaka har jag lagat idag i skolan :) dock till typ 150 pers :P

2009-04-14 @ 15:21:50
URL: http://citri.blogg.se/
Postat av: SveaJ

Usch, de känns jätte jobbigt :(

2009-04-14 @ 17:52:27
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0