Onsdag.

Idag har man inget o göra heller.
Jag mår bättre i halsen idag men är ännu ledsen inombords för det som hände igår.
Jag blev väckt för en kvart sen av att telefonen ringde men när jag svarade la den personen på!
Sånt kan jag bli riktigt förbannad på, dessutom när man sovit skitdåligt och drömt massor med mardrömmar.

Jag känner mig fortfarande helt tom och avskyr när jag inte får reda på nått.
Jag vill ha svar!

Det står i tidningarna om allt idag.
Det är grymt jobbigt o läsa, speciellt när man vet sanningen och allt är bara ljug.

Nej jag har inte en aning om vad som händer och sker idag.
Om jag skall va ärlig bryr jag mig inte.
Just nu bryr jag mig bara om personerna i min omgivning.
Det enda som spelar roll är att Pelle, Lillen och katterna mår bra plus min familj på Gotland.

Jag skall sätta mig o äta frukost nu o läsa tidningen.
Sen skall jag nog städa lite och efter det blir det nog en promenad.
Inte för att det är så fint väder, men just idag kan det va skönt o gå själv o bara tänka.
Får se hur jag gör.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0