Ojdå, tiden går visst fort!

Helt sjukt vad klockan kan bli mycket, fast man bara är hemma och inte gör ett skit.
Jag vaknade för en stund sen och jisses vad skönt det är att sova.
Dock så var jag vaken vid halv 8 med älsklingen.
Men sen när han gick kollade jag en stund på Barnmorskorna.
Sen gick jag och la mig igen, för jag är så trött på dagarna nu..

Igår så var vi ju på förlossningen!
Åh vad jag längtar men det är svårt o tänka sig att vi skall dit om några veckor då det verkliggen gäller.
Lite overkligt att man snart är framme i "mål".
Men det kändes tryckt att få se allt så man har lite koll på saker och ting.

Idag eller snart, skall jag väl dra igång med städningen.
Det ser rent ut sagt för djävligt hemma hos oss och jag får panik.
Det får bara inte lov att se ut så här!
Sen skall jag kolla på nya One Tree Hill- avsnittet =D
Me love!

Lillen verkar må bra inne i magen och just nu är det lugnt =)
Skönt att få vila lite haha!

Nej nu skall jag klä på mig lite!
Måste börja nån gång så man blir färdig!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0