Oj oj oj.

Katterna ligger helt däckade och tycker att dom har varit snälla mot mig i morse.
Haha men det är snarare tvärtom.
Skrållan skulle upp och gå bland disken och se om hon hittade nått gott att äta och rev ner massor med saker.
Hon gjorde det 3 ggr på en timme och självklart vaknar man, går upp och säger till och sen lägger dig igen.
Men det händer ändå bara samma sak igen.
Sirie satt bara och kollade på ( duktig katt ).
Sen så vart dom ju leksugna och höll på för fulla muggar här och väckte mig stup i kvarten suck*.
Trots allt det där älskar jag dom =)

Älsklingen sover han med efter en lång natt med spelande.
Han gick och la sig när jag sa till att klockan var mycket och då var den alltså halv 4! =O
Men men, upp skall han snart iaf.
För jag vill ju äta frukost med älsklingen och bara mysa med honom idag!
Vi skall dock städa idag för det har vi inte gjort nu på tre dagar så jag börjar känna av allt katthår nu.
Sen skall jag packa BB-väskan idag =)

Igår var det en supertrevlig dag!
Svea kom hit och åt lunch med oss och vi umgicks fram till kvällen.
Vi var ute med hennes katter för första gången oxå!
Hihi det var otroligt kul att se =)

Älsklingen och jag kollade på Robinson på kvällen och åt kykling till det.
Muuums!
Sen när det var slut så var jag så trött att jag gick och borstade tänderna och kröp ner i sängen.
Då vart det lite Hell´s Kitchen =)

Grannarna höll på som fan i natt så jag kunde självklart inte somna.
Och Freyda var lika irriterad hon på vår gemensamma granne så hon kom ner hit en sväng och klagade lite hehe =)
Så klockan 1 gick hon hem sen.

Sen tror jag att jag somnade faktiskt, för grannarna vart tysta!

Jepp det var då min dag i stora drag.
Nu skall jag se om jag får upp min karl, vilket nog kommer vara omöjligt men men.
Han kan inte sova bort hela dagen!
Skola i morgon ju hihi =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0