Nytt badkar efter påsken =P

Japp, det får vi!
Vi har ju ett jättestort badkar nu som saknar ena kortsidan så katterna kan krypa in där.
Tyvärr så finns inte den kortsidan kvar och det finns ingen som passar så därför skall vi få ett nytt badkar.
Det är säker jättelitet med jämnförelse med det vi har nu.
Iofs så är det här hadikappanpassat och det klagar jag inte på, det är stort och man kan nästan sträcka ut sig helt rak i det.
Så det är bara att hålla tummarna för att vi får ett likadant hehe =P

Jag har ätit frukost och kollat på Hell´s Kitchen nu samt plockat undan lite saker här hemma.
Så det är bara att dammsuga och sen göra rent kattlådorna som gäller.
Men det behöver man inte stressa med direkt.

Jag skall ta och duscha sen och tvätta håret.
Känner mig lagom fräsch, eller inte haha.

Nej fortsätta kolla runt på nätet lite och lyssna på den underbara Taylor Swift!
Jag verkligen älskar hennes röst!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0