Nu var det i gång.

Jag menar städningen alltså.
Fast det går lite segt, men man kan inte alltid gör allt i turbo.
Måste få göra det i min egen takt.

Skall ringa Jennie sen och prata lite skit med henne.
Måste få prata av mig lite och hon med antar jag.
Vi har många hemlisar kan jag lova.

I morgon fyller min älskade moster 30 år oxå, så jag får inte glömma att ringa till henne o gratta.
Usch vad jag saknar henne.

Nej städa var det *suck*.
Känns som om man har tusan jävla saker att göra.
Jag börjar bli förbannat trött på det här och mitt humör är inte på den goda sidan idag kan jag lova!
Stackars den som kommer emellan mig och mitt humör idag.

Lillen, min älskade Lillen.
Snart är du här.
Bara 60 dagar kvar av väntan <3
Älskar dig mer o mer för var dag som går.
Och jag skall aldrig sluta älska dig mitt lilla mirakel <3


PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0