Nu så..

Jag har bestämt mig nu och jag åker in till Norrköping.
Och känns det inte bra när jag väl är i studion då får jag helt enkelt avbryta.

Jag har precis fått ett anfall av att vara yr!
Och det är banne mig inte roligt.
Det känns som om hela rummet bara flyter runt, ja, nästan som på fyllan!
Kan det ha nått med att jag är stressad och nere?
Jag har ännu inte riktigt bestämt mig ännu vad jag skall ha på mig.
Jag skall iaf ha en svart klänning men man måste ha ett ombyte till.
Och som jag skrev i ett tidigare inlägg så har jag inte byxor att ha på mig =S

Aja det löser väl sig antar jag?

Nu måste jag fortsätta tänka på vad jag skall ha på mig och sen måste jag äta nått.

Skriver sen när jag är hemma igen från Norrköping!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0