Nu gör kroppen ont vill jag lova.

Den gör verkligen sjukt ont och varje rörelse jag gör så känns det som att jag skall falla ihop.
Inte skönt inte.
Men det var värt det!

Jag och Svea gick ner till stan för att äta en glass och jag skulle ju köpa järntabletter och salvor till Lillen.
Sen mötte vi upp Eva (min svärmor) och gick till Konfekthörnan och köpte glass *mums*.
Vi gick sendan vidare till Willys och handlade blöjor och lite annat till Lillen och lunch till mig o Pelle.
Så jag är helt död nu i kroppen.
Älsklingen skall snart gå till Willys för att handla taco-sakerna och sen skall han upp till sin praktikplats o hälsa på.

Själv så skall jag dammsuga lite och sen göra rent kattlådorna.
Efter det blir det ett bad och några värktabletter.
Disken får jag försöka ta.
Fast den kanske Pelle kan ta sen när han kommit hem.

Nej nu skall jag skriva inköpslistan och säga hej då till älsklingen <3

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0