Nu då?

Nu har mitt goda humör gått över till trötthet, för jisses vad trött jag blev helt plötsligt.

Väckte Pelle för 40 min sen och tror ni att han har kommit upp ännu?
Nope, han ligger o blundar fortfarande!
Skrållan sitter och tittar på Pelle, för hon vill att han skall röka =P
Röka = Gå ut med husse!

Om man kanske skall börja plocka här hemma?
Fast just nu orkar jag egentligen inte.
Men jag måste, för annars blir det aldrig klart.

Vet ni hur man väcker liv i sin karl?
Jag försöker med massor, men han reagerar inte!
Så snart skall jag hälla vatten i örat på honom och hoppas att han vaknar då =P
Nej, så taskig kan man inte vara haha!

Jaja, dammsugaren nästa!

PoK

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Okej :)



Nej, vet inte, mormor och morfar kommer väl till oss imorgon, och annars skall vi bara vara hemma :)

Hur skall ni fira påsken? :)

2009-04-10 @ 13:53:13
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0