Myskväll med älsklingen <3

Ikväll så skall jag och älsklingen mysa framför tv:n.
Det har vi inte gjort på jättelänge o bara rå om varandra lite.
Jag har verkligen saknat det så det skall bli mysigt.

Jag är iaf på lite bättre humör nu, men jag har haft huvudvärk ett bra tag nu.
Jag och älsklingen hade egentligen tänkt att vi skulle ut och gå nu men det börjar bli mörkt nu så det är ingen idé.
Vi får göra det i morgon istället =)

Lagade mat förut och det blev köttfärssoppa med macka till!
Första gången jag gjorde den soppan och jag lyckades hihi =)
Sen har jag sett på Unga Mödrar och nu är det en förlossning på g där så det är jättespännande!
Tänk att man själv skall ligga där om ca 2 månader.
Tiden går riiiiktigt fort kan jag lova!

Det är Lyxfällan ikväll oxå så jag skall se om jag kan övertala älsklingen att se det med mig.
Jag tycker det är riktigt bra haha!

Till allas glädje har jag oxå tagit kort igår på Lillens nya saker som ni får se i slutet på inlägget.

Jag gjorde några myter/tester på en sida förut om vad vi kan tänkas få och alla visade FLICKA!
Jag tror faktiskt nu att det kan stämma.
Jag har ändå en känsla av att det kan va en kille, men jag drömmar bara att jag föder en liten flicka.
Så vi får se helt enkelt.
Det är som o vänta på att Tomten skall komma på Julafton när man va liten haha =)


Lillens säng =)

Lillens skötbord

Gulliga Sirie <3

Skrållans baktassar =P

Vår myskatt Skrållan <3

Premiärglassen igår =)

Min underbara älskling <3


Hoppas ni gillade bilderna.
Nu skall jag slänga mig på soffan och glo på tv =)
Älsklingen är snart klar med disken och skall baka en kladdkaka sen *mums*.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0