Min älskade Fia!

Fia ringde mig förut och undrade om vi skulle hitta på nått.
Hon har flyttat sin här hit till Sörping nu så att jag gick o mötte henne vid Nyströmska ungefär och sen gick vi hem hit och pratade massor!
Vi lagade även mat =)
Det fick bli spagetti och köttbullar för att göra det lite enkelt för oss haha!
Men nu har hon åkt hem =(
Fast vi skall ses nån gång nu i veckan oxå, för vi har maaaaassor att prata om ju.

Nu vet jag inte riktigt vad man skall hitta på.
Mysa en stund med älsklingen kanske och sen ta ett bad?
Hade varit underbart iaf.

Ikväll har vi inget planerat heller, blir nog lugnt som alltid.
Det är trots allt Påskdagen och då skall man inte göra så mycket hehe.
Passar mig perfekt =)

Nej nu är det dags för mig att umgås lite med älsklingen.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0