Måndagmorgon.

Efter en underbar natt med god sömn så mår jag mycket bättre idag!
Kan oxå bero på att man skall till BM idag och så är ju föräldragruppen idag med =)
Åh, idag skall vi till förlossningen på "studiebesök" för att se hur det ser ut och hur det går till där inne.
Jag skall även fråga om det går att ha två anhöriga med när det är dags för oss att föda.
För jag vill verkligen att Svea skall få vara med.
Hon är ju trots allt faster/gudmor till Lillen och även en väldigt underbar vän.

Jag och älsklingen har precis ätit frukost.
Det är så mysigt när vi gör det ihop.
På nått sätt så får det en att känna sig äldre.
Vi sitter där och småpratar, lyssnar på radion och läser tidningen hehe =)
Men det är ju mysigt och man är ju trots allt inte så jätteung längre, fast ung är man och kommer nog alltid vara hehe!

Går in i v.36 idag =)
Fakta kommer i inlägget efter som vanligt.
Och en magbild får ni sen efter att jag varit hos bm.

Jag skall snart göra mig i ordning.
Hoppas att det är skönt väder ute?
Ser så ut iaf =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0