Magbilder =)

Här kommer magbilderna som var lovade igår!
Dom är helt färska och togs för några minuter sen =)


Från sidan.


Framifrån.


Från sidan när jag ligger ner i sängen =)


Hoppas ni blev nöjda!
Nu håller jag på och tvättar för fulla muggar.
Våra kläder är snart klara och så är dom första maskinerna igång med Lillens kläder =)
Så skönt att få allt klart så man inte behöver tänka på det sen.
Så nu kan man packa BB-väskan lite då och då, så det bara är att åka in när det är dags =)

Lillen har varit otoligt lugn nu på morgonen.
Först va jag orolig att h*n inte levde längre och fick panik för jag hade inte känt Lillen under hela morgonen, men nyss när jag tog bilderna så fick jag mig några sparkar som svar.
Äntligen kan man slappna av.
Lilla busunge! Inte skrämma mamma så där =P

Nej tvättstugan var det!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0