Kväll redan?

Vart försvinner all tid?
Jag har bara gått i pyjamas hela dagen idag o verkligen inte gjort ett piss.
Bara kollat på tv, tagit det lugnt, badat, bakat en kladdkaka ( som blev helt misslyckad tack vare ugnen ) och sen mest tänkt på allt som har hänt idag.

Jag känner mig helt tom just nu.
Jag vet inte vad jag skall göra och allt känns verkligen helt galet.

Det här blir sista inlägget för ikväll.
Jag orkar inte skriva mer idag.

Nu har älsklingen gjort en ny kladdkaka som vi skall njuta av ikväll och sen blir det sängen för min del.
Det har varit en jobbig dag och jobbigare blir det.

Har fått sammandragningar ikväll oxå och dom känns en aning nu.
Men Lillen rör sig där inne så h*n mår iaf bra får vi hoppas.
Sammandragningarna går ju över och man skall inte klaga på att dom gör ont, för jag kommer ju få ondare.

Nej nu skall jag kolla vidare på tv:n och mysa med mina underbara katter, Pelle och magen.
Sov gott o dröm sött!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0