Kan inte låta bli o le =)

Nej jag kan faktiskt inte det.
Trots att jag har sovit riktigt dåligt i natt så känner jag mig ändå på bra humör.
Katterna ligger o glassar i solen i vår lägenhet och älsklingen sover ännu så sött =)

Jag vaknade för en halvtimme sen ungefär och kom på att det skulle bli riktigt varmt ute idag!
Så efter frukosten har jag bestämt mig för att göra mig i ordning o sen bara slappa hela dagen.
Eller ja, kanske inte hela dagen men lite iaf.
Jag måste städa lite oxå så katthår o sånt försvinner.
Det måste ju vara fint till påsken =)

Kanske blir den en promenad med älsklingen oxå får man hoppas.
Bara han kan släpa sig upp ur sängen nån gång.
Men det lär ju inte hända på nån timme ännu =P
Fast jag tänkte att man kanske skulle väcka honom sen vid 11 eller nått så han inte sover bort hela dagen hehe!

Nehe, det är kanske dags för frukost?

Lillen är förresten jättelugn just nu.
Har kanske bara känt nån fjuttig liten rörelse men inget mer =(
Men men, det kan va skönt för mina revben och organ o få vila lite hihi!

Återkommer senare =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0