Ingen dans på rosor idag direkt.

Jag vet inte vad jag gör för fel?
Kan inte någon berätta för mig vad det är för fel jag gör hela tiden?

Idag har hela dagen bara varit piss och inget har gått som man har tänkt sig..
Tvättstugans torktummlare krånglar så man har massor med blöt tvätt att försöka fixa plats åt i både torkskåp och här i lägenheten.
Det är inte lätt, tro mig.
Jag är dessutom helt utslagen och har ont så in i helvete, men det är bara att bita ihop.

Det är inte bara en dans på rosor att vara gravid inte.
Hormonerna spelar en ett spratt hela tiden och jag gråter för minsta lilla motgång jag får.

Jag vet inte vad jag skall göra längre.
Allt jag gör blir ju så fel jämt!!

Nej måste ner och hämta sista tvätten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0