Jag vill ha min bebis NU!

Jag orkar inte vänta längre! Jag känner mig otålig och vill bara se vem jag har i min mage. Vårt lilla mirakel som vi skall uppfostra och vara föräldrar till. Nu har seriöst alla som jag känner till fått barn och självklart skall jag alltid vara sist. Jag tror det var så i skolan med, jag var alltid sist med allt, nästan iaf. Tusan oxå! 
Fast iofs så behöver Lillen den här sista tiden för att få mer hull och växa till sig lite. Vårat älskade lilla barn..
Jag har jättesvårt att föreställa mig att vi snart är föräldrar. Att jag skall få en liten bebis, ett barn. Jag längtar verkligen som en tok. Jag tror nog bara att dom som varit i min situation vet hur jag känner det just nu.
Men jag är både rädd och förväntansfull. Jag har så mycket tankar. Sånt som jag har svårt att prata om. Jag är livrädd att det skall hända mig eller bebis något. Sen har jag fått för mig att varje gång Pelle går hemifrån så kommer han att dö eller lämna mig. Visst är jag galen?
Jag fattar inte var jag får alla dumma tankar ifrån. Dumma lilla mig!

Nej, vi kommer få våran lilla Lillen snart. Jag vet det. H*n kommer vara frisk och må bra. Lika så jag och Pelle. Fast om jag skall vara ärlig så är jag grymt glad att jag har det stödet jag har. Utan Pelle, hans familj, min familj och mina vänner skulle jag nog va rätt illa ute. Jag är det lyckligaste människan på jorden. Jag har allt, kanske inte ett rikt liv med mycket pengar, men jag är rik på annat. Jag älskar mitt liv! Men framför allt älskar jag Pelle och Lillen <3

PoK




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0