Jag kommer till räddning!

För en stund sen var jag hemma hos Svea och skulle rädda henne för en humla. Stackaren är livrädd för humlor och getingar. Så jag fick vagga hem till henne och rädda både henne och humlan hehe =P
Jag lyckades få ut humlan iaf och både humlan o Svea var nog glada efter det. Sen satt vi och pratade en stund innan jag gick hem igen.
Och snart skall jag nog ta och äta lite lunch men jag undrar vad jag skall göra. Funderar på vårrullar men det tar sån tid och jag känner mig rätt lat idag. Måste ju pyssla lite här hemma och så skall jag ju göra mig i ordning till ikväll med. Klädproblemet kommer vara det värsta. För jag har ingen aning om vad man kan ha på sig. Men det löser sig nog.
Pelle är i skolan nu oxå så jag är helt själv hemma. Ganska skönt men jag saknar honom iaf. Som ag skrev i inlägget innan så får jag ju för mig att han skall dö varje gång han går utanför dörren haha!

Nej jag skall nog ta o fixa nått att äta iaf. Magen och Lillen vill ha mat =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0