Inte nu igen..

Jag förstår inte vad som är fel med min sömn. Jag har i princip vridit och vänt på mig i sängen i över en timme nu men kan inte somna om. Jag var dessutom hungrig, så jag gick upp för att kissa, ta en banan och ett glas mjölk. Känns så tråkigt för man vet ju att man behöver sömnen. För jag vill inte vara trött och seg idag av alla dagar. Jaja, jag får se helt enkelt om man kan somna om om en stund igen. Det är minnsan inte roligt det här inte, men vad skall man göra?

Pelle ligger och sover som en stock i vår säng. Åh det låter ju så härligt när han sover ( förutom när han gnisslar tänder ). Undra om man skall försöka lägga sig igen vid honom och sen be honom hålla om mig? Då kanske man somnar? Jisses jag börjar ju låta desperat =/

Lillen är otroligt lugn i magen h*n oxå. Så jag antar att jag har 4 sömntutor här runt omkring mig. Snälla kan inte någon komma och nocka mig så jag somnar?

Nej, skall kolla några bloggar till. Inte för att jag tror att det är någon som har skrivit nått nytt sen jag kollade innan jag la mig förut, men man kan alltid kolla.

Hörs om nån timme igen! Skall upp vid halv 8, om jag nu lyckas somna hihi =P

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0