Inte börjat ännu.

Ojdå, klockan börjar vists bli lite mycket.
Vi har ännu inte kommit igång riktigt med städningen haha.
Men jag har haft så ont så jag har inte kunnat göra nått, så det är väl kanske dags nu?

Älsklingen står och diskar just nu och jag skall ta och vika ihop lite tvätt och lakan innan jag sätter igång.
Sen skall man städa inne på toan, göra rent kattlådorna och damsuga.
Sen börjar det bli dags för mat, men har ingen aning om vad man kan äta.
Så här i slutet innan man för lön så ekar det nästan i kylskåpet =/
Men men, nått kommer man väl på?

Dags att sätta igång nu.

*Hoppas hoppas hoppas*!

PoK

Kommentarer
Postat av: Mia

det förstår jag:D Den såg ju helt ny ut! jasså? va roligt! vi får ta och komma oftare:P

2009-04-19 @ 16:49:39
URL: http://metrobloggen.se/pjaamasbyxan
Postat av: SveaJ

Åh, då hade pelle kunnat följa med endå ju.

2009-04-19 @ 19:01:41
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0