Huvudvärk och helt slut i kroppen.

Ja jag känner mig helt matt, även om jag inte gjort nått speciellt ännu.
Får hoppas att det går över.
Jag kör med gravidbältet och värktabletter idag och hoppas på att det hjälper.
Jag vill verkligen kunna känna mig normal i kroppen, men det är inte så lätt när man gått upp nästan 20 kilo extra.
Äsch det är som det är och man skall ju inte klaga.
Jag bär ju på ett mirakel, vårat mirakel =)

Nu håller dom iaf på med balkongerna.
Vilket liv det är där ute, men jag undrar bara hur det blir.
Det går ju inte och se ännu för dom bygger på dom balkongerna över oss.

Snart skall jag och älsklingen sätta igång och städa lite här hemma.
Andreas kommer hit om lite mindre än två timmar och då vill jag helst vara klar med allt.
Så man hinner vila en stund menar jag.

Annars händer det väl inte något speciellt här hemma hos oss just nu för tillfället.
Lillen är lagom vild där inne och knuffar på =P
Mysigt värre <3

Om man skall ta och sätta igång kanske?

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0