Huvudvärk och förvärkar = Härligt?

Hu, jag hade världens förvärkar nyss.
Vet att det är inget jämnfört med dom riktiga värkarna, men va tusan, förvärkar gör ju oxå ont.
Huvudet är på väg att sprängas oxå, så det blir nog tidigt i säng ikväll skulle jag tro.

Annars har vi inte gjort så mycket.
Vi lagade mat förut och åt, mumsigt värre.
Dessvärre så börjar jag bli hungrig igen =S
Nej men annars så har vi bara slappat framför datorn och tv:n.
Det behövs såna dagar med.

Nej snart skall man se på Sjukhuset på tv och jag hoppas man får se nån förlossning =)
Sånt är ju så spännande och jag har ännu svårt o tänka att snart är det dags för oss oxå.
Hihi jag blir nervös och förväntansfull bara vid tanken på att vi snart har lilla bebisen här i vårat hem och vi snart blir en liten familj =)

Här är några bilder från idag.


Mage v.34

Mage uppifrån v.34

Älskade Skrållan <3

Vår buskisse Sirie <3

Ja, det är nog dags o sätta sig i soffan igen.
Och sen blir det ett varmt härligt bad, kanske älsklingen vill hålla mig sällskap hihi =P

Den första Harry Potter- filmen visas på tv idag, som vi tänkte se om det var med svensk text och inte svenskt tal =)
Det blir nog ett blogg-inlägg innan det blir sängdags för min del.

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0