Hjärnsläpp.

Jag har fått hjärnsläpp.
Så fort jag skall skriva nått så glömmer jag bort vad jag skall skriva.
Irriterande men men, det hör väl till.

Fick en kommentar för en stund sen av en tjej som undrade om det var jag som hade fått 4 års fängelse.
Det är alltså inte jag som fått det utan en annan som står mig och min familj väldigt nära.
Han fick det på falska grunder och tingsrätten är helt sjuka i huvudet som inte ens kan se sanningen i vitögat!
Det gör mig, min familj och en hel omgivning upprörda och förtvivlade.

Så så ligger det till.

Nu har jag iaf ätit frukost och skall snart väcka älsklingen så jag kan få börja städa.
Det ser hemskt ut här hemma och igår hade jag ingen ork alls, men idag måste det göras helt enkelt.

Just det ja, nu när jag läste tidningen och kollade tv-tablån så såg jag att det inte är nå Unga Mödrar ikväll =(
Pga den där förbannade hockyn som aldrig blir klar.

Jaja ingen idé och klaga. Det kommer ju ändå inte på tv idag hur mycket jag än vill.

PoK

Kommentarer
Postat av: Teres

aha ! :) va bra =) men beklagar iaf

2009-04-08 @ 14:59:08
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Men det där låter ju helt sjukt :O Usch då! Och det kommer ju inte vara så hemskt kul att missa när sitt barn växer upp och såna saker :/ men varför säger tingsrätten att han gjort det om han är oskyldig?? För det där är ju helt sjukt!

Och jag kan verkligen tro att du vill hjälpa henne, med tanke på att hon då är som en syster åt dig! Men det enda du kan göra är väl bara att vara där som stöd åt henne! Finns inte så mycket annat du kan göra! Men försök du i alla fall orka nu när du snart också skall få en bebis :)

Kramar!!

2009-04-08 @ 15:22:10
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Aa, men man får ju hoppas de märker sen att han är oskyldig att han inte behöver sitta i 4 år :( vore ju verkligen synd!

Jag har alltid varit en sån människa som vill stöda andra människor så jag lyssnar gärna på människor fast jag inte ens känner dem :)



Och nej, ingen kan ta bort det att ni längtar och ser framemot er bebis :D

Kram ^^

2009-04-08 @ 16:04:26
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0