Hemma igen.

Nu har man varit nere vid Fix och fika med svärföräldrarna.
Mycket trevligt och gott hihi =)

Nu är jag iaf på lite bättre humör men är fortfarande lite småputt på Pelle.
Men men det går över så småningom.
Jag är trots allt långsint =P

Nu blev jag så himla trött men jag kan inte lägga mig och vila ännu för Pelle måste komma hem först, för han tog inte med sin nyckel smart nog.
Han och hans mamma är ju som sagt på apotektet och hämtar ut medicinerna till Pelle och köper värktabletter åt mig.
Jag hoppas att värktabletterna hjälper så jag slipper ha ont i fogarna hela tiden.
Det är jobbigt när man inte  kan känna sig "männsklig".

Jag har ingen aning om vad man kan hitta på.
Varje blogg är läst som jag följer, inget behövs städas (än så länge) och det finns ingen att vara med.

Kan inte bara någon komma och ringa på dörren och fråga om vi skall hitta på nått?
Eller kanske inte bara dyka upp, men ett sms hade varit trevligt o få =P

Nej kolla på tv eller vad?
Blev lite småsugen på att se på Sex and the city-filmen.
Såg en bit på den igår så jag kanske skall fortsätta se på den =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0