Hemma igen från barnmorskan.

Allt såg bra ut med bebisen =)
Hjärtslagen låg på 150 slag/min och SF-måttet var på 30.
Ganska litet SF-mått men Lillen ligger väldigt långt ner med huvudet och är redan fixerad!!
Mitt järnvärde har oxå gått upp igen och det är underbart!
När jag skrev in mig så låg det på 135 och nu på 128 igen.
Glömde oxå säga att jag går in i v.33 idag med =D
Snart är slutet nära, jag känner det!
Jag och älsklingen längtar ihjäl oss efter lilla bebisen!

Precis innan vi skulle gå till BM så fick jag min deklaration =P
Gissa om jag blev glad!
Får tillbaka lite mer än 7200kr hihi =D
Så nu är vår semester till Gotland fixad.

Jag sa ju att det här kommer bli en bra dag!

Om ca 3 timmar så skall vi in till Norrköping för att gå på första färäldragrupps-träffen =)
Längtar kannjag lova!

Nu skall jag vänta tills lilla Svea och Josse har vaknat så man kan få umgås lite med tjejorna!
Mys med älsklingen blir det nog oxå =P

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0