Har ont överallt.

Hela min kropp värker efter dagens händelser.
Jag tvättade ju förut och SJÄLVKLART gick torktumlaren sönder igen!
Jaja, det var bara att acceptera det faktumet och felanmäla.
Väl här hemma så fick jag hänga upp Lillens kläder på tork så dom inte luktar surt.

Sen satte jag igång att städa lite.
Angelica kom hit en stund oxå för att prata av sig lite.
Tycker så synd om henne =(

Ja sen fortsatte jag och städa.
Men det fick jag fan för för en stund sen.
Jaja, la mig i badet efteråt för att få vila ryggen lite.

Sen la jag mig i sängen och sov en timme tror jag =P
När jag vaknade så fick jag såna förvärkar!
Åh gud vad ont det gjorde och det höll i sig ett bra tag med =/
Så jag är helt slut i kroppen nu + att dom inte riktigt är över ännu.

Nu skall jag kolla på Sjukhuset ( det är en förlossning med ikväll ).
Sen skall vi nog hem till Svea en stund.
Hon skall opereras i morgon !
Får hoppas att hon får sin operation nu och att det inte blir nå krångel som förra gången.

Jaja, får se om jag kan gå.
Har så himla ont just nu och har tyvärr ingen större lust när jag har ont.
Blir så grinig och gnällig.
Så jag vill helst inte att någon skall få råka ut för lilla arga getingen Fanny just nu hehe =P

Hörs kanske sen!
Får se om jag orkar skriva.

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0