Här går det sakta.

Jag har nyss klätt på mig och det är typ en timme sen jag skrev. Fy vad seg jag är just nu. Har jätteont i bröstkorgen och mellan skulderbladen =/ Det går knappt att förklara hur det känns men det påverkar min andning oxå =( Men dte går över, jag brukar ha det så här och har haft det i några år. Det värsta är ju att man är yr oxå! Så himla typsikt att det skall bli så här just idag. Jag har ju sett fram emot den här dagen jättemycket. Men det skall inte hindra mig från att roligt idag!

Nu skall jag ta och sminka mig, borsta tänderna och sen fixa håret. Vileket går fort så jag behöver inte stressa. Svea kommer hit ungefär vid halv 10 så =)


Jag och älskling i måndags <3


PoK

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Ni är söta :)

2009-05-01 @ 22:29:35
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0