Halshuggen men lever ändå.

Ja, jag drömde i natt/morse att jag kom till ett hus där många hade blivit skadade/mördade.
Ungefär som i Saw-filmerna.
Den person som jag kommer ihåg var en ung kille som hade blivit halshuggen men hade som långa rör som satt mellan huvud och kropp bara för att han skulle fortsätta leva och lida för något han hade gjort.
Huvudet var ställt på ett bord och kroppen satt på en stol en bit framför.
Snacka om äcklig dröm =(
Jag var dess utom väldigt kissnödig när jag vaknade men vågade inte under några omständigheter gå upp ur sängen för att gå på toa själv.
Så det var bara o väcka älsklingen som tände lampan vid sängen och höll sig vaken tills jag kom tillbaka.
Han höll dessutom om mig tills jag somnade om =)
Är han inte för underbar?

Idag ser det ut och bli fint väder igen och jag hoppas att det håller i sig.
Jag och älsklingen är bjudna på mat hemma hos hans föräldrar idag, så om jag inte har ont o så sen så skall vi gå dit sen när älsklingen har vaknat.
Kan va skönt med en promenad, fast nackdelen är att det är lite väl långt för mig att gå egentligen, men men.

Ikväll har vi inga planer alls.
Lite tråkigt men ändå skönt, för det är ju sista dagen för älsklingen som han är ledig.

Man märker att det börjar bli trångt inne i magen nu.
Lillen sparkar inte så jättemycket längre utan trycker mest på olika ställen.
Det är verkligen inte skönt!
Just nu är h*n helt tokvild där inne och hela magen rör på sig =P
Har gått in i v.34 idag!
Så snart är det nära =)

Nu är det frukost som gäller.
Är vrålhungrig =P

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0