Grey's Anatomy =)

Håller på och kollar på den serien nu =) Den är ju bara för bra! Fast inte lika bra som One Tree Hill men men.

Somna förut och jag kan lova att det var skönt! Gud jag bara längtar tills jag skall sova igen hihi. I natt skall jag ha extratäcke i sängen som jag kan ha som stöd runt omkring mig. Tror att det kanske kan hjälpa lite.

Jag och älskling skall bara mysa nu och lägga oss tidigt så vi båda orkar upp i morgon =) Så det här är det sista inlägget för idag.

Jag älskar Pelle och vårat barn så otroligt mycket. Dom är min syre som gör att jag kan leva varje dag och orka gå upp på morgonen. Dom är mitt liv! Och det kommer alltid vara vi två, jag och Pelle <3 Tillsammans så skall vi få världens underbaraste barn.

PoK

     
Sirie <3  
     
Mage v.36 <3                 
               
Underbara vår <3         
     
Josse provar babysittern på Babyproffsen *fniss*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0