Grått o trist väder.

Inte roligt det inte, men men vad skall man göra?

Älsklingen ligger ännu och sover sött.
Men jag hade en mardröm och ville inte sova längre.

Idag händer det inte så farligt mycket.
Plocka lite här hemma och sen får man besök av Angelica =)

Annars vet jag inte så mycket ännu om vad som kommer att hända.
Jag antar att jag får ta saker o ting som det kommer.
Men det är iaf dags för frukost nu och får försöka äta lite iaf, trots att Lillen håller på och möblerar om där inne.

Haha Pelle blev helt chockad igår.
Han höll på magen när jag låg på sidan och helt plötsligt så kommer världens spark efter spark =P
Och jag kan lova att det va inte skönt, för det var minnsan inga lätta sparkar.
Ett tag trodde jag att revbenen skulle gå av, men jag hade tur haha =)
Lillen älskar tydligen o retas som pappa sin hihi!

Nej frukost va det och kanske nått Hell´s Kitchen.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0