Good morning.

Nu är det en ny dag men inte alls lika fint väder som igår =(
Jaja, det kanske blir bättre med tiden idag.

Räddade precis en blomma ute i köksfönstret från att bli nerspydd från Skrållan.
Mysigt, men men, fick sätta ner henne på golvet i stället, men då ville hon inte kräkas längre.
Älskling har försovit sig oxå, så han går runt här o vimsar o försöker hitta kläder hehe =P

Mina planer för idag ser ut så här.
Städa och diska, för det hann jag inte igår ( det ser hemskt ut här och det märks inte att jag storstädade i förrgår ) pga att vi hade folk här hemma hos oss i stort sett hela tiden igår.
Men men, får ta igen det idag och pyssla lite här hemma.
Sen så skall jag hitta på något med Freyda =)
Längesen man va med henne nu.

Jag har förresten tagit lite kort på Lillens nya saker så det kommer in senare idag på bloggen.
På tal om Lillen, så drömde jag i natt att jag fick Lillen.
Men på en dag växte h*n upp och blev 6 år =S
Tiden går verkligen fort va?

Äsch, jag får ta och sluta tänka på det och äta frukost i stället.
Till det blir det dom nya OTH-avsnitten som jag missat tack vare att vi har varit utan internet!
Det finns ingen annan serie än OTH som jag älskar så mycket.
Bästa serien, ever!!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0