God morgon.

Efter en dryg natt/morgon igen så är jag redo för nya tag idag.
En granne spelade hög musik och hade fest så det var mycket gap o skrik klockan 2 på natten!
Mindre roligt, så Pelle ringde efter vaktbolaget.
Men det dröjde ett tag att få tyst på dom jäklarna där uppe, men men.
Klockan 3 somnade vi iaf, eller jag hade redan sovit två timmar innan =P
Sen vaknade jag vid 7 för att jag var kissnödig, halv 8 för att katterna hoppade ner i Lillens säng där det absolut är förbjudet o va och sen vaknade jag igen staxt efter 10 för att gå upp.
Jag vill ju verkligen inte sova bort hela dagen även om det hade varit skönt!

Nej så nu är man uppe iaf och har kollat lite bloggar.
Jag tänkte överraska älsklingen lite med att baka scones till frukost idag.
Vi har pratat om det i över en vecka nu så nu skall jag benne mig göra det hehe =)
Just nu liggar älsklingen o sover med Sirie liggandes ihopkurad bakom sig.
Skrållan däremot ligger på en kartong ute i köket som är full med böcker.
Hon är verkligen knasig, för hon älskar kartonger, men hon tycker det är skönt får man väl hoppas!

Lillen har hicka nu för jämnan eller minst 3-4 ggr på en dag.
Så roligt att se när hela magen hoppar o far men jag tycker synd om mitt lilla hjärta som hickar så mycket.
Man kan ju inte göra nått åt det eller hjälpa Lillen att sluta.

Jisses snart är det bara en månad kvar!
Sen är min lilla plutt här och GUD vad jag längtar!
Både jag och Pelle är förväntansfulla och vill att det skall hända nått snart.
Eller det får gärna gå 3 veckor till så man räknas som fullgången iaf =P
Tanken på att jag snart skall bli mamma är helt ofattbar, tiden har ju gått så fort!
Och sen få se Pelle vara pappa, vara ute med Lillen i vagnen o bara få se dom två tillsammans kommer vara den mest fantastiska synen i hela mitt liv.

Och i sommar efter juni någon gång så skall jag och Pelle förlova oss =D
Vi har bestämt det nu fast vi vet inte när ännu hihi!

Oj hjälp vad tiden går fort nu.
Jag måste sätta igång med o baka annars blir det aldrig frukost!
Jag är så hungrig så det är dags att sätta igång =)

Bjuder på en bild så länge =P


Jag och min lillasyster på hennes dopdag.
Kolla vilket rött hår jag har, jisses!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0