God morgon.

Ännu en ny dag är det nu och det betyder en dag närmare förlossningen =)
Åh jag längtar som bara den men jag är livrädd samtidigt.
Mest att det skall hända mig eller Lillen något eller att jag kommer få panik.
Men jag tror att jag fixar det hur bra som helst med älsklingen som stöd!
Och förhoppningsvis så får Svea oxå vara med.
Skulle va en otrolig trygghet och ha båda två runt omkring sig.
Jag tänkte mycket på det här igår när jag hade en egen stund för mig själv här hemma.

Idag så händer det inte speciellt mycket.
Blir o vagga ner till affären iaf och handla lite.
Sen får man se vad som dyker upp.

Svea opereras idag oxå!
Eller hon kanske redan är opererad?
Hon skulle vara där inne vid halv 8 iaf.
Hoppas att det går bra för henne nu och att hon kan få vara frisk efter att halsmandlarna har rykt.
Skall hem förbi henne nån dag nu i veckan (om hon orkar vill säga) och pyssla om henne lite.
Tyckte att det va synd att jag inte kunde följa med igår =(
Har dåligt samvete som tusan *snyft*.

Hmm, jag undrar när dom där snubbarna skulle komma och fixa vår balkong egentligen?
Dom skulle komma nu nån gång den här veckan och man vet inte när heller.
Skumt att dom inte dykt upp ännu.
Får se om dom kommer idag!
Det ryktas om att vår balkong skall bli inglasad =/
Blir det inte lite varmt då på sommaren?

Åh jag hoppas att Linda kan hitta på något på fredag =)
Som jag längtat efter att få prata och umgås med henne igen.
Så på fredag kanske det blir fika på stan och lite shopping.
Men vi får se om hon kan och att hennes lilla Oliver är frisk =)

Jahopp, jag skall nog läsa tidningen nu och äta lite frukost och sen göra mig lite i ordning.
Vill ju helst va vettigt påklädd om dom där snubbarna skulle komma idag =P

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0