God morgon.

Yes, jag är redan vaken.
Har varit vaken sen klockan 6 och kan inte somna om.
Störande och väldigt irriterande!
Men men, jag får se om jag kan somna om om en stund.
Hoppas iaf att jag lyckas, för vi somnade inte förrens sent igår kväll.
Kanske runt 1 eller nått i natt så sov iaf jag, men jag vet inte när älsklingen gick och la sig.
Han kollade lite på Hell's Ktichen innan han skulle sova.

Fan grannen har redan börjat spela musik!
Jag blir tokig på fanskapet, men tur att det inte är så högt så att man hör vad det är för låt.

Just det ja! Det kommer hit några byggkillar idag och resten av veckan för att dom skall fixa med våra balkonger!
Haha det hade jag glömt, så jag antar att det inte blir nån sovmorgon den dagen dom kommer hit.
Jag funderar på om man skall ringa och fråga när dom kommer och vilken tid, så man är påklädd iaf.
Inte så snyggt o va nyvaken i bara en t-shirt och trosor inte!
Tror jag inte vill visa mig så för främlingar utan det är nog bara Pelle och min familj som får se mig så.

Sen blir det nog inte nån föräldragrupp för varken mig eller Pelle idag =(
Jag känner mig inte så bra och har alldeles för ont idag.
Så jag skall ringa dit sen och säga att vi inte kommer.
Tråkigt men sant.
Fast då hinner ju resten av gruppen komma ifatt det som vi fick göra när vi var där första gången.
Eftersom det bara var jag och Pelle som kom första gången menar jag!

Jag funderar oxå på om man skall ta och ringa barnmorskan och fråga om hon har några tips på hur jag skall göra det lättare för mig att sova och hur jag skall kunna fungera i några veckor till med den här smärtan jag har.
Foglossning är inget att leka med, för shiiiit va ont det gör!

Nej hörre ni, vad gör man?
Pelle sover ännu så sött och Sirie ligger på hans ben och sover lika sött hon med!
Skrållan ligger som vanligt på "sin" kartong och sover hon med.
Bara tanken får mig o bli supertrött och frusen så jag kanske är på god väg till att bli sömnig igen =P
Vem vet?

Det blir en liten tripp ner till affären idag iaf.
Måste handla lite bröd och mjölk.
Alltid lika bra att få komma ut och röra på sig.
Plus att det är skönt efteråt när man kommer hem och är alldeles slut =)

Jag är förresten inne i v.35 nu!
Så fakta, plus magbild kommer i ett annat inlägg som vanligt.
Fast bilden kommer nog inte med i samma inlägg men ni skall få se magen oxå, LOVAR!
Annars får bi påminna mig hehe =P
Tänk att det inte är så många veckor kvar nu.
Jag känner mig helt exalterad och förväntansfull.
Pelle går här hemma och längtar han med.
Han drömmer sig bort väldigt ofta och tänker på allt som rör sig omkring vårt barn.
Från uppfostran till blöjbyten =)
Den här mannen, Per Johansson, är mannen i mitt liv.
Ni anar inte hur lycklig han gör mig.
Även om vi bråkar eller tycker olika om vissa saker så älskar jag honom av hela mitt hjärta.
Bara tanken på att vi snart skall få vår lilla bebis i våra armar och sen att förlovningen närmar sig med stormsteg, får mig att få rysningar på hela kroppen.
För, oj, vad lycklig jag är att jag har honom och vår lilla bebis!

Haha vilket långt inlägg det blev.
Nej jag tror jag skall ta och lägga mig igen!
Nu börjar jag bli sömning =)

Hörs sen när jag vaknat igen!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0