Glad påsk

Efter en tuff natt så är jag verkligen skittrött.
Tidigt i morse när klockan var runt halv 6 så fick jag såna förvärkar att jag trodde det var dags.
Men dom gick över efter ett tag, men ändå.
Lite läskigt och jag greps av lite småpanik, för vi har inte packat BB-väskan ännu haha.
Men jag klarade av o andas bort värken och sen gick jag ut och drack ett glas vatten.
Till sist somnade jag om, men det var svårt =S
Älsklingen låg och sov under hela tiden, för det är onödigt o väcka honom om det bara är fejk-värkar.

Men men, så nu sitter jag här och undrar vad som hände i morse egentligen.
Fast jag redan vet, men det kändes som en dröm iaf hehe.

Idag så skall vi ju hem till Svea och Emil vid tolv =)
Gud vad jag ser fram emot det!
Mest för att jag vill umgås med Pelles familj och sen snacka skit med Svea haha.
Nej och sen självklart maten o godiset =P

Annars ikväll blir det lugnt för vår del ser det ut som.
Det är jättemånga som skall iväg och träffa folk o umgås ikväll, men så blir det nog inte för vår del.
Det är lite tråkigt när man knappt har nå vänner här, så man inte bara kan ringa ett samtal och sen är kvällen fixad.
Nej, men det kan va mysigt o bara umgås med älsklingen ikväll med =)
Vi får fira en liten egen påsk här hemma ikväll hihi.

Snart skall jag väcka älsklingen.
Han får sova en liten stund till och sen skall vi äta frukost tillsammans.
Det är viktigt o göra det på påskafton tycker  jag.
Men måste ju skapa lite egna traditioner med älsklingen =P

Efter frukosten så skall jag göra mig i ordning.

Hörs sen!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0