Fy fan, skönt o va hemma!

Mitt huvud värker av alla blixtar kan jag lova!
Inte så jätteroligt direkt.
Men det gick bra o ta bilder iaf.
Jag blev nöjd med dom jag fick med mig hem och det är ju tur det!

Tråkigt bara att dom va lite smått otrevliga på Modelhouse.
Fotografen var den som var snäll och trevlig =)
Skönt det!

Så ikväll blir det bara o ta det lugnt.
Jag tror jag kommer somna tidigt ikväll.

Imorgon har jag mycket att se fram emot!
Då är det först barnmorskan kl. 10:30 och sen är det föräldragruppen kl. 16:00.
Det kommer bli jättekul att få hör Lillens hjärta och sen äntligen få träffa lite andra gravida par!
Pelle tycker nog att det oxå skall bli kul, fast han säger inget haha!

Nej nu skall jag kolla lite snabbt på nätet och sen skall jag kasta mig i sängen o bara mysa med älsklingen framför tv:n.
Det blir nog inte nå mer bloggande ikväll, jag är helt enkelt för trött.











Här är en del av bilderna från idag!
Titta och njut hehe =P

Skriver i morgon innan eller efter att jag har varit hos barnmorskan =)

PoK

Kommentarer
Postat av: SveaJ

Men shit gumman, vad fina bilderna blev! :D Vill du ha sällskap till barnmorskan imorgon? Kram

2009-04-05 @ 21:53:38
URL: http://sveaj.blogg.se/
Postat av: Josefine

Bilderna var verkligen jätte fina! :)

2009-04-06 @ 18:41:20
URL: http://citri.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vad fina bilderna blev! Tänkte på er hela den dagen! Ringer i veckan. Om ni vill ha mej där vill säga :P Puss o kram

2009-04-07 @ 20:15:37
URL: http://angelicaekbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0