Frukost sen sova igen.

Jag har precis ätit frukost med älsklingen. Han skall ju till skolan så jag vill umgås med honom innan han går. Lite mysigt att äta frukost tillsammans på morgonen, speciellt när det är tidigt och valborg hihi.

Idag så skall jag bara ta det lugnt hemma på förmiddagen och eftermiddagen innan älsklingen är hemma. Blir väl o ta ett varv med dammsugaren, diska och göra rent kattlådorna. Sen ikväll skall vi hem till Pelles föräldrar och grilla. Svea och eventuellt Josse och Patrik kanske oxå skall vara med =) Sen om jag och älsklingen hinner så skall vi försöka se någon eld. Men vi får se vad vi orkar och hinner med =)

Nu när Pelle gått till skolan så skall jag lägga mig och sova någon timme till. Är så himla trött, så det skall bli underbart att få sängen för sig själv lite så man kan breda ut sig rejält hihi =P

Hörs senare! Nu kallar sängen på mig *fniss*.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0