Frukost, det bästa målet på dagen.

Japp det kan jag absolut hålla med om. Det finns verkligen inget godare än att äta bort hungern och få njuta av att bli mätt hehe. Riktigt mumsigt om jag får säga det själv. Idag till frukost blev det två mackor med korv på, en tallrik hallonkräm och ett glas o'boy. Älskar verkligen hallonkräm! Den är ju så förbenat god!

Jag har varit vaken en timme nu ungefär. Vet att jag skulle gå upp vid halv 8 egentligen, men vaknar jag vid 7 så är jag inte den som somnar om en halvtimme för att sen gå upp. Då blir man ju så seg.

Älsklingen ligger ännu och sover, men jag skall väcka honom om en timme. Han pratade om att han skulle spela till hans killkompis Fredrik kommer hit vid 12. Så han får lite egentid och kan göra vad han vill. Jag skall ju inte vara hemma på ett bra tag så det passar ju perfekt =) Det är det här jag menar, när man kompromissar och är överens om saker o ting så går det ju så mycket bättre. Alla har ju rätt till egentid och vi som alltid ses behöver sakna varandra lite.

Oj oj, nu bråkar katterna =P Sirie har intagit Skrållans plats på kartongen, vilket vår lilla surpuppa till katt inte gillar. Skrållans platser är heliga och är bara till för henne tycker hon. Samma sak gäller med Pelle. Hon älskar honom jättemycket och kelar hon med honom och Sirie kommer då blir hon fullständigt galen och börjar fräsa och hålla på. Haha den katten är lite knäpp =)

Nej jag skall väl ta och klä på mig lite. Jag hoppas att det är varmt ute idag så jag kan ha leggings och min mammaklänning på mig. Det är bekvämt och skönt när man skall vara ute och gå samt vara inne i Norrköping och shoppa och handla lite med tjejorna! =D

Måste bara tillägga en sak. Och det är att Svea är en underbar männsika! Jag kan verkligen inte tänka mig en bättre gudmor/faster till Lillen. Dessutom så kan jag berätta allt för henne! Är så otroligt glad att jag har henne här och är evigt tacksam för all hjälp och stöd vi får från henne. Hon är guld värd <3

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0