Fint väder idag!

Den här dagen kan ju inte bli mer än bra!
Jag känner mig på strålande humör och helt överlycklig.
Just för att det är så mycket o göra och allt handlar om våran bebis =)
Ni anar inte hur mycket jag har sett fram emot det här och jag längtar både till barnmorskan och till föräldragruppen!

Men mest glad är jag för att jag har världens underbaraste pojkvän.
Han kan förvåna mig riktigt mycket ibland och igår kväll så sa han att han ville följa med till BM =D
Han får ju aldrig tillfälle och göra det eftersom han går i skolan under dom tiderna och inte kan missa sina lektioner så nära studenten, men den här gången så skall han med =)
Och nu är det ju lite mer intressant än i början av kontrollerna man gjorde i v.10 osv.
Nej så nu skall han med iaf =)

Efter besöket så skall jag vara en stund med Svea och Josse!
Hihi med dom får man det aldrig tråkigt =P

Just det ja, glömde säga igår att jag träffade min älskade lilla Fia på bussen.
Vi har varken pratat eller umgåtts på jättelänge och det va verkligen jättekul och få se henne igen =)

Jahapp, kolla resten av alla bloggar, sen så skall jag äta frukost och sen bär det av till barnmorskan hihi!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0