Finfint hemma hos oss.

Japp jag har städat här hemma och gjort det lite fint.
Handtvättat några nya handdukar som jag har fått av mormor och sen fixat lite runt omkring här hemma.

Älsklingen är vid den gamla lägenheten och städar det sista och sen skall han hem till sina föräldrar en stund tror jag.
Men jag hoppas han kommer hem innan det blir lite sent.
Jag är hungrig!
Vill inte äta mat själv, det är så tråkigt.
Så jag skall ta och göra mig nån macka med stekt ägg på och sen ett glas mjölk så länge så jag slipper hungra ihjäl.

Jag har inte gjort så mycket mer idag.
Tittat på tv och myst med mina små älsklingskatter (som ligger o sover för stunden).
Pelle har bara sutiit vid datan och nördat så man har inte så mycket att välja mellan.

Nej göra några mackor och sen kolla på Hell´s Kitchen!

Måste erkänna att det kan va rätt skönt o va själv ibland =)
Så man får sakna varandra menar jag!

PoK

Kommentarer
Postat av: Madde

JAg vill be om ursäkt för hur jag betett mig mot dig, och jag är verkligen glad att du och pelle är tsm. ni passar verkligen ihop. och jag tror ni kommer bli de bästa föräldrarna till erat barn:) förstår om du inte vill svara på de här..

2009-04-08 @ 16:20:34
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Får hoppas det går bra :D



Men oj vad tiden går fort :D det tar inte länge mera så har det gått de dagarna och snart har ni er lilla bebis :D

Kram :D

2009-04-08 @ 16:25:46
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0