Fika, promenad och wok.

Japp nu har vi varit hos Andreas och fikat.
Vi kom väl hem för en timme sen på ett ungefär.
Det var hur trevligt som helst och det är alltid lika kul att prata med honom.
Det var egentligen meningen att han skulle komma hit, men hans hund hade varit själv hemma jättelänge så han ville inte lämna honom igen så vi gick dit istället.
Men det var skönt med en promenad så man klagar inte direkt.

När vi kom hem så kollade jag lite bloggar och sen blev det matdags.
Det blev en wokgryta till kvällsmat.
Mumsigt hihi =)

Ikväll så skall jag och älsklingen mumsa i oss lite glass och mysa lite bara.
Jag måste även fixa en kontakt till min nattlampa till mitt sängbord.
Har gjort om lite där vi sover och pysslat lite.
Nu har Lillen iaf fått en sängmobil oxå som hänger från taket.
Det blev jättebra =)

Åh nu vill jag bara att bebis skall komma ut!
Jag blir så avundsjuk på dom som får innan oss, men så känner nog alla.
Det är ju inte lång tid alls om man tänker efter så =)

Om man skall ta och ragga tag i en kontaktdosa så jag kan få en sänglampa kanske?

Vi hörs sen skulle jag tro.
Beror på hur trött jag är och om jag orkar blogga hihi =P

PoK

Kommentarer
Postat av: Teres

Jag tycker du kan lägga ut en bild på Bebisen säng hörna och EN bild på dig och Pelle ! :) <3

2009-04-23 @ 20:34:13
URL: http://a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0