Fika nere på Fix.

Jag vaknade för lite mer än en halvtimme sen.
Älsklingen försöker ännu komma upp ur sängen och han lyckas väldigt dåligt haha =P

Om en och en halvtimme så skall vi gå ner till Fix-området för att gå på ett café med Pelles föräldrar o fika =)
Skall bli otroligt mysigt.
Jag har ju inte sett dom på jättelänge nu, eller ja, en vecka nästan hehe.

Sen efter det så skall jag traska hem och Pelle o hans mamma skall fortsätta ner mot stan för att hämta ut medicinerna till Pelle.
Väl hemma så vet jag inte vad man skall hitta på.
Får se helt enkelt.

Nej nu hinner jag inte skriva mer!
Jag måste få upp Pelle nu och sen så skall vi äta frukost *mums*!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0