Får man lov att vara lycklig när det är som det är?

Jag kan inte låta bli o le.
Jag är verkligen lycklig och ingen kan ta den lyckan från mig.
Jag har min underbara Pelle och snart får vi vår älskade lilla bebis i våra armar =D
Det är lycka på hög nivå.
Men jag kan inte låta bli att få dåligt samvete.
Hur kan jag vara så lycklig nu när det är så jobbigt i familjen?
Fast jag har ju rätt till o va lycklig. Det gör väl inte mig till en sämre människa för jag bryr mig verkligen om min familj på Gotland och jag är ju ännu arg för vad som hände och vad som kommer att hända.

Angelica har varit här ikväll =)
Vi pratade, gick ut på en kort promenad till Willys och sen gick vi hem hit och kollade på Rent Hus!
Jag kan verkligen inte fatta hur äckligt man kan leva.
Så i morgon skulle hon oxå titta förbi och bjuda på nybakta kakor *mums*.

Ikväll då?
Jo det blir nog o kolla på nått avsnitt av Hell´s Kitchen tillsammans med älsklingen =)
Mysa lite med magen blir det oxå självklart.
Lillen har kommit in i en helt galen period just vid den här tiden då h*n tycker det är mysigt att möblera om sin mammas organ, vilket jag inte tycker är lika skönt.
Fast en viss lättnad känner man iaf, h*n lever ju och mår bra där inne =)
Sen är mina revben jätteroliga att sparka på haha!
Det är helt galet egentligen, för tänk, nästa månad kanske vi har vår lilla bebis här! =D

Jag är världens lyckligaste människa!
Jag har allt jag önskar mig.
Jag har min underbara Pelle som en dag skall bli min man, vi har våra supersöta kissar och snart har vi vårat första barn tillsammans.
Kan man inte förstå varför jag är lycklig?
Sen självklart så får jag inte glömma alla mina underbara vänner <3

Nej nu skall jag prata vidare lite på msn och sen blir det sängen för min del med lite Hell´s Kitchen =P

God natt och sov gott =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0