Ett argt inlägg.

Här gör man en god frukost och får allt serverat på bodet och dyker han upp?
Nej skulle inte tro det.
Utan när jag väl har ätit upp min frukost och plockat in det mesta igen då dyker han upp och är redo att äta med mig.
Snällt eller vad?

Jag gör ju hur mycket som helst för honom men vad får jag tillbaka?
Visst jag får mycket, men jag kan inte låta bli och bli arg och ledsen.
Jag går upp tidigt på morgonen endast för att äta frukost med Pelle, men ingen dök upp.
Ändå så väntade jag med o äta och satt vid bordet drygt en halvtimme.
Men ändå så kommer man inte.
Jag kan inte bli mer än ledsen och det här va sista gången jag gör nå gulligt..
Trött på att inte vara uppskattad och det enda man får är ett förlåt.
Ibland räcker det inte med ett förlåt!!

Jag är så ARG just nu och har fan ingen lust att vara glad idag!

I det här inlägget blir det INGET PoK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0