En härligt morgon.

Jag vaknade nyss och sitter nu här och fryser framför datan.
Lite småseg ännu, men blir nog pigg snart.
Jag tänkte gå ut och gå sen efter frukosten.
Mest för att uträtta några ärenden på apoteket och sen på Willys.
Idag skall alla saker till Lillen inhandlas =)
Plus att jag skall handla lunch till mig och älsklingen.
Katterna lär oxå få någonting skulle jag tro hehe =P

Det är nog vad som händer idag.
På kvällen kommer ju som sagt Pelles föräldrar hit på tacos.
Sen så blir det Talang 2009 för min och Pelles del =)
Myspys!
Vi har bestämt att det här är vår fredagskväll och då skall vi bara rå om varandra och mysa.
Åh jag längtar!

Just nu ligger Pelle och sover men det får han göra.
Blev nog lite sent för honom i natt.
Han spelade nog till halv 3 skulle jag tro.
Men men, Älskar honom ändå <3

Vill oxå passa på och gratta Karin och Fredde till deras lilla flicka!

Gud vad jag längtar efter vår lilla plutt nu.
Men nästa månad så är h*n här skulle jag tro <3
Helt galet när man tänker efter, att vi snart skall bli föräldrar!
Fast just nu känns det som om att jag alltid kommer vara gravid och den här bebisen kommer stanna där inne för alltid.
Men riktigt så är det ju inte haha! =P

Jaja, frukost var det dags för nu!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0