En bra dag men är så trött nu.

Nu är man hemma igen och hela dagen har varit hur bra som helst. Fast man är bra trött nu kan jag lova.

Handlade lite på City Gross och så var vi på Babyproffsen. Och vad jag fyndade där. Skulle ju köpa en amnings-bh, tittade först på några stycken som kostade lite över 300 kr och sen hittade jag rean! Jag köpte en jätteskön bh för 149 kr bara! Underbart och mer pengar sparade nu. Sen fick jag såklart baby-boxen oxå.

Orkar inte skriva så mycket just nu. Det kommer en jätterolig bild sen på Josse när hon provsitter en babysitter som var förstorad så att vuxna kunde prova den =P Hihi det såg en aningens roligt ut kan jag lova!!

Skriver mer sen, för nu är det dags för mig att vila en stund!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0