Det satt fint de!

Frukosten är nog det godaste målet på dagen!
Förutom kvällsmaten då hihi =)

Älskling skall precis gå och jag skall göra mig i ordning.
Fast då kommer det där problemet när man inte riktigt vet vad man skall ha på sig =S
Varje dag blir det så, men men så är det och kan inte göra så mycket åt det.

Lillen rör på sig därinne hela tiden just nu och jag känner mig pissnödig stup i kvarten!
Det känns typ som att jag pissar på mig men gör inte det.
Helskumt, men det är den bittra sanningen haha!
Jag vill bara att Lillen skall komma ut nu, för jag orkar inte va gravid längre.
Innan jag blev gravid så trodde jag att det var en dans på rosor och att man alltid gick på rosa moln, men haha, så fel man kan ha ibland =P
Fast jag ångrar mig inte och kommer aldrig göra det, för jag älskar ju mitt barn <3

Nej göra sig i ordning och ta i tu med mitt ruffsiga hår =S ?
Jepp får nog bli så hehe!

PoK


Var bara tvungen att lägga in en bild på mig och Patima!
Haha den dagen glömmer jag aldrig.
Ramla av och skada sig!
2 ggr dessutom!!
Saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0