Dålig natt.

Jag har verkligen inte sovit bra i natt.
Lillen har verkligen tryckt på min kissblåsa hela natten och det var ett antal gånger då jag vaknade av att jag höll på o kissa på mig och fick rusa in på toaletten med ljusets hastighet haha.
Sen så när man väl somnade igen så drömmer man en massa mardrömmar om ailens och skit =(
Nu på morgonen har Pelles mobilalarm ringt 3 ggr under en kvart, fast han inte behöver gå upp.
Sen ringde jobbet och frågade om jag kunde jobba, men kom på sen att det ligger flera mil här ifrån och att jag inte har nå körkort så jag fick inte jobba tillslut iaf.
Och nu så vaknade man av en mardröm, så då insåg jag att jag inte skall sova längre.
Vad är det för mening med det?
Lika bra o vönja sig vid dålig sömn tills Lillen är ute hehe =)

Annars idag då?
Jag och Pelle skall bara pyssla här hemma.
Plus att han skall plugga idag med!
Sen så skall jag försöka få med honom ut på en promenad så man får njuta lite av det fina vädret =)

Ikväll så börjar Talang 2009 på 4:an så det skall vi självklart se!
Freyda kommer troligtvis ner här och kollar på det oxå =)
Så skönt att man har henne och Svea jättenära en så det alltid finns någon i närheten hihi!

Nu skall jag iaf ta och väcka älsklingen!
Han kan inte sova bort hela dagen när det är sånt fint väder ute =)
Sen blir det frukost och ett nytt Hell´s Kitchen-avsnitt.

Känner mig som en serienörd, men det är faktiskt kul o ha nått o följa =P

Njut av vårvädret nu så får ni fler blogg-inlägg från mig senare under dagen!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0