Dagen blir fan inte bättre!

Jag blir så jävla arg på folk som alltid skall lägga sig i!
Vadå att jag är för negativ mot honom?
Sen att kommentera anonymt och inte stå för vad man har sagt gör mig ännu mer förbannad!

Jag älskar Pelle otroligt mycket, men jag är fruktansvärt trött på att det alltid är jag som skall göra allt här hemma.
Hade DU varit i min sits och haft det så i en vecka så skulle du fatta vad jag menar!
Tror DU inte att jag oxå får dåligt samvete för att jag alltid är arg eller ledsen?
Tror Du att det här är något jag vill vara?

Jag blir så jävla ledsen på folk som inte vågar stå för vad man säger.
Och jag blir ännu mer trött på dom som syftar på att jag är en dålig flickvän och sambo!
Dessutom så får det att låta som att jag blir en dålig mamma!

Alla par, och då menar jag ALLA, bråkar nån jävla gång!!!

Det här är något jag inte ville ha just idag!
Fattar NI inte att jag har det jävligt jobbigt och att jag försöker så jävla gott jag kan!?
Jag menar inte att det är jobbigt att vara tillsammans med Pelle, men ni som ha följt min blogg kanske förstår mer vad jag menar!!
Jag har förbannat ont jämt, jag kan inte jobba tack vare att jag har så ont!
Och jag kan dessutom inte vara på bra humör jämt!
Försök att stå ut med den här smärtan i en enda jävla dag och kom sen och säg vad DU tycker!!

Tack så jävla mycket för den OTROLIGT positiva kommentaren någonsin!!

Fattar DU/NI egentligen vad jag har gått igenom eller vad jag går igenom!?
Jag syftar inte på min graviditet utan på andra saker!
Jag sitter och väntar på att en anhörig skall få åka i fängelse eller frisläppas!
En överklagan har gjorts men blir han fälld igen så blir det längre fängelse och åker han in dit så kommer han inte att överleva!!
Fattar ni hur det känns att inte kunna vara hos sin familj och stötta dom när det behövs som mest!?

Du som skrev den där kommentaren har verkligen förstört resten av min dag!
Du gjorde så att allt rasade för mig!
Du fick mig att släppa ut bomben!
Och Du fick mig att bli på ännu sämre humör och otroligt ledsen!!

Är det så här du vill ha det eller vågar du visa vem du är!?



Det är dags att gå ner till Willys nu och rensa tankarna.
Vill vara ifred och inte orka tänka på något.
Jag orkar verkligen inte..

Den här dagen som skulle bli så bra, visade sig att bli skit.
Jag blir så ledsen på mig själv och så besviken.
Jag fattar varför folk har svårt med mig och nu börjar det gå upp ett ljus varför Äcklet ville puckla på mig hela tiden..
Jag går helt enkelt inte att leva med så är det bara..
Varför kan ingen se mitt riktiga jag och älska mig för den jag är?

Min enda livskraft jag får är från Lillen och Pelle.
Men ingen ser det jag ser..

Mitt bloggande är slut för idag.
Och jag får se om jag någonsin kommer lägga in ett inlägg igen..

Bye..

Kommentarer
Postat av: Teres ( Smb )

Men gumman , kära lilla du ! <3

Jag ska inte säga - stunta i dom , för jag vet att det är svårt att ignorera en sådan komentar. Usch! jag vet inte heller så värst mycket om din bakgrund. Men jag frågar inte heller, det är ju din/eran sak. Och om det är så att ni vill berätta så är det ju självklart att jag lyssnar ! någon gång msåte jag ju också få träffa dig / ditt barn.



Och när det gäller pelle delen, så står jag helt och hållet på din sida. mer säger jag inte vad jag tycker :) <3

2009-04-22 @ 20:33:49
URL: http://annnersved.blogg.se/
Postat av: Mia

pelle och du är som små pusselbitar passar perfekt! Alla andra jävlar som tycker nåt annat kan gå och dra nåt över huvudet! du kommer bli en super mamma!

2009-04-22 @ 23:30:57
URL: http://metrobloggen.se/pjaamasbyxan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0