Besök i massor =P

Nu har jag och Pelle ätit mat för längesen, men jag skall snart ta mig en bit pannkaka till *mums*!
Angelica kom hit och umgicks lite, alltid lika trevligt =)
Sen så när vi sett klart Unga Mödrar så kommer Svea och Madde förbi utanför.
Så jag gick ut och pratade.
Och det gjorde vi i hela 2 timmar nästan!!
Snacka om o frysa lite hehe =P
Men det var trevligt.
Speciellt efter att få prata och lära känna Madde =)
Vi har ju haft vårat tjafs, men det är släppt nu.

Nu så skall jag och älsklingen iaf sätta och kolla på en film o sen blir det nog sängen.
Älskar när vi går och lägger oss tillsammans, för då håller Pelle om mig och myser med magen hihi!

I morgon så skall Svea och Madde gå med mig ner till Ramunderstaden och lämna nycklarna till vår gamla lägenhet =)
Trevlans hihi!
Annars är det inte så mycket planerat faktiskt =P

God natt och sov gott!

PoK

Kommentarer
Postat av: Anonym

de va trevligt att lära känna dej med :)

skönt att ha lagt tjafset bakom sig iaf :)



KRam MAdde

2009-04-14 @ 21:20:57
URL: http://madeleneskullman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0